Прочетен: 743 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 31.03.2022 20:12
Къде?
Тук в България. С разрешението на държавата. Под благосклонното позволение на Европейския съюз.
Европейският съюз си е стара кочина. Била е и е. И няма изгледи скоро да се оправи.
За какво става въпрос?
Започваме с пример № 1.
Човек от Перник бърза за София за да окаже животоспасяваща помощ на дете, брат, баща, майка , сестра и т.н.
И какво се случва?
Пътят на Владая се оказва затворен!
Кой го е затворил?
Генчо от Владая е изпитвал сърбеж между врата и задника си, някъде където му е трудно да стигне с ръце и да се почеше. Същите трудности изпитват и аверите му Гошо, Киро, Тошо. Обръщат се към държавата за помощ. Последната в момента си има други проблеми за чесане и им отказва. Генчо и компания решават да протестират. Най-евтино и удобно им се вижда да блокират пътя Перник- София. Правят го. Натрупват се огромен брой коли и става задръстване. Човекът попада в това задръстване и не може да спаси живота на ближния си.
И ето тук започва свинщината.
Европейският съюз и нашата псевдодържава от една страна дават право на Човека от Перник на свободно придвижване за да отиде до София и да спаси живота на ближния си. А от друга страна дава право на Генчо от Владая да му затвори пътя и да му попречи да отиде до ближния си. По този начин Генчо върши безнаказно , напълно законно предумишлено убийство.
Какво би трябвало в случая да стане?
Нормалната логика казва- Държавата трябва да използува своята пехота, артилерия, авиация, танкове е прочее въоръжение за да осигури на Човека правото на свободно придвижване и да му помогне да спаси живота на ближния си. Да ,ама държавата не го прави това. Тогава за какво му е на Човека тая държава и какво би трябвало той да направи в случая?
Нормалната логика казва- Човекът трябва с оръжие в ръка да си отвори пътя и да спаси живота на ближния си. Ако не го направи това то той е последната свиня в кочината, наречена Европа.
Човекът се оказва човек и го прави. Какво следва нататък? Човекът попада следващите двадесет години в българската псевдоправораздавателна система а българското Народно събрание, след намесата на лицето „Аз”, започва обсъждането на закон забраняващ блокирането на пътя Перник- София в района на Владая.....
Пример № 2.
А на юг от нас какво става?
Там час през час нашите данъкоплатци чешат сърбежа на гръцките фермери, които затварят пътя на границата. Това малка свинщина ли е? Тук тя вече е международна И не става ли тя също под благосклонното одобрение и позволение на Европейския Съюз? Това не е ли също опит за предумишлено убийство? Но, той на пръв поглед не се вижда защото е дълбоко заровен в безкрайните опашки от тирове и леки коли, пълни с хора, които дни наред живеят на полето без храна, без вода , без тоалет.
Пример №3.
Жена ми си счупи крака. След два-три часа пристигна линейка, качиха ни и тръгнахме от болница на болница. Имате ли представа какво ставаше вътре в линейката? През десетина-петнадесет метра двамата хвърчахме от пода до тавана и обратно. Жена ми си счупи и това, което й беше останало здраво, а аз се огървах с тежки охлузвания. Оказа се, че сме миинавали върху т.н. „лежащи полицаи”. В България всеки, когото не го мързи може да си поставя лежащи полицаи с каквито си иска размери и форми. Ама работата е не само до лежащите полицаи а изобщо до българските улици.
Пример №4.
Пътувам от летището за пазара Иван Вазов. На „Плиска “ шофьорът на таксито ме пита-
- Откъде искаш да минем. През Орлов мост или през кръстовище „Фандък”?
Научих, че така народът е кръстил кръстовището на булевард Вапцаров с Симеоновско шосе. Представяте ли си с какви нежни чувства хилядите шофьори споменават най-близкият човек на кметицата когато преодоляват невероятното задръстване в тая пародия на надлез, кръгово движение и светофар?
Ако продължите от Семинарията нагоре по Симеоновско шосе на пресечката с околовръсното шосе ще се срещнете с абсолютно същият „Фандък” . Тук вече няма никакви пречки за построяването на едно нормално кръгово движжение и избягване на огромното задръстване.
Накрая- Работата е по-сериозна отколкото изглежда на плъвв поглед.
Кой и как има право да създава улици?
Било е някъде 1976-77 година. Един ден техникът в с. Кладница, позастарял човек вече пред пенсия, ми казва:
-Ела да видиш нещо интересно.
И ми показва първият план на селото.Подписан с мастило лично от Цар Борис ІІІ. Тогава е имало закон, съгласно който не може да се измени улица без съгласието и гласуването на НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ!!!!
Крайно време е да се разбере, че най-важната връзка между хората е пътят. И че никой по никакъв повод не може да го открива, закрива или затваря!! Никакви кметове, кметици, политици и т.н.А най-малкото ( колкото и странно да звучи ) това е от компетенцията на архитектите.Те могат а и правят най-голямата бъркотия.Погледнето само какво чудо сътвориха от Драгалевското шосе да булевард България- там от Околовръсният път надолу заек не може да мине, камо ли човек с кола.
Колкото и странно да звучи проектирането и прокарването на улици може да става само по разпореждане на Министър -председателят. С категоричното съгласие и по предложение на трима други министри- на здравеопазването, на вътрешните работи и на отбраната!Защото през този район и по тези улици трябва да могат при неотложна нужда да минат ЛИНЕЙКИ, ПОЖАРНИ КОМАНДИ, ПОЛИЦЕЙСКИ КОЛИ, БАТАРЕИ И ТАНКОВЕ!!!
Анадъмо??
Пътят се е затварял, затваря се и ще се затваря само в случай на война. Но, това е друго нещо. Тогава залогът е живот за живот.
Последното столетие кочината Европа води две опустошителни войни и даде 70 милиона човешки живота за да богатее Америка. И още не й е дошъл акъла. Сега просто плаче за трета.....
Доц.д-р инж. Янаки Спасов
"Циркони" ще ударят центровете...
Третия мандат от вчера, весело им беше